reklama

Som Mal Cit Budúci

...Žiadne výčitky, len šťastiemoja radosť stále rastie.Podporte ma najdrahším darom na sveteže sa na druhého radostne usmejete...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Som krehký ako kúsok peria
som dievča, či čím sa mužnosť meria?
Som rozpoltený na márne kúsky
čakajú ma životné skúšky.

Mal som nápad zmeniť svet
mal som riéšenie, všetmocný liek
mal som radšej ísť do domova lásky
čakám ťa, chcem počuť všetky tvoje hlásky.

Cítim sa rozbitný ako sklo
cítim ,že moje "ja" sa pohlo
cítim ,potrebujem, chcem to peklo
až po tornáde príde svetlo.

Budem mať čo chcem ja
budem mať sen, kde sme obaja.
Budem mať lásku, zdravie, peniaze
ako víťaz pretrhnem tie reťaze.

Tomáš Fuček

Tomáš Fuček

Bloger 
  • Počet článkov:  65
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajný človek plný radosti aj starosti, kt hládá farby v tomto čiernobielom svete Zoznam autorových rubrík:  básne s myšlienkovým pochodomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu