reklama

Popletený, ale môj život

Ako vždy ma inšpirovala pieseň, tentokrát JoHn Newman - Losing Sleep... jednak priezvisko, jednak pointa piesne ale aj osobné veci z tornáda prešli na vánok až na nebeský kľud...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Strácam kontrolu nad spánkom,
moje myšlienky pomiešané tornádom.
Ľudia prečo nemilujete? Prečo nie?
Je to z hora znamenie? ,,Nie!"

Ľudia práve tu stojím celý,
som nový a smelý!
Hoci nemám moc nad spánkom,
moje myšlienky už triedim vánkom.

Ľudia prestali milovať, ja Nie!
Je krásne to milovanie.
Dávaj pozor, keď príde správna chvíľa,
kedy láska rozprestrie svoje krídla.

Strácam, no už nie je čo,
som obnovený, pripravený na nebo.
Zatiaľ ako pozemský tvor
Kričím: ,,Tento život je môj!"

Tomáš Fuček

Tomáš Fuček

Bloger 
  • Počet článkov:  65
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajný človek plný radosti aj starosti, kt hládá farby v tomto čiernobielom svete Zoznam autorových rubrík:  básne s myšlienkovým pochodomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu