reklama

Novoročné zmeny na smeny

Deň ako smena, 365 šancí urobiť niečo pre tento svet... práve taký bude pre mňa rok 2015 Posledná strofa je holá pointa, holá báseň. Chcem začať nový rok niečim nezvyčajným.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Chodím oslavujúc začiatok konca
to nie je zlé, to pieseň anjela.
Bojujem a dnes pohnem sa stým
preborím hranice a vystrelím vpred,
idem meniť Môj malý svet!

Každý hľadá seba a ja som ho našiel
som, keď pri mne je miláčik môj... anjel
Strážiš ma cez deň, sleduješ moju krásu v noci
keď sa nepohnem, bozkom rozpáliš vo mne pohyb.

Kam ty smeruješ? Kam zas ja?
Budem zasahovať do nášho deja
keď posledná nota zaznie a ty koniec pocítiš
budeš sa báť ducha a bude to len malá myš.

Chcem zapôsobiť mojim zjavom
dám sa uniesť len správnym davom!
Cítim sa na hrote noža z keramiky
zapíšem sa ja do Slovenskej kroniky 
a ak nie, tak nevadí
hlavne, že patrím medzí dospelé deti!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chodím oslavujúc to zlé
pohnem sa a preborím hranice.
Hľadá ho môj anjel cez deň i v noci
rozpáliš vo mne pohyb.
Posledná nota zaznie, koniec pocítiš
budeš sa báť a bude to myš.
Zapôsobiť zjavom
dám sa len davom!
Cítim sa ja do kroniky
a ak nie, patrím medzi deti!
 

Tomáš Fuček

Tomáš Fuček

Bloger 
  • Počet článkov:  65
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajný človek plný radosti aj starosti, kt hládá farby v tomto čiernobielom svete Zoznam autorových rubrík:  básne s myšlienkovým pochodomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu