reklama

Pružná zmena

Táto pesnička tak povediac s kontroverzným obsahom ma inšpirovala. Tanec, boj, prijatie, a túžba po návrate.... presne tieto emócie postupne cítim v danej pesničke a sú cítiť aj v mojej básni.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Život sa mení 
a ja tiež
Keď nevládzeš kráčať 
tak radšej bež! 

Nenechaj si utiecť príležitosť 
udeliť hlupákovi milosť
Až keď sa začne vychyľovať Zem 
vtedy tvoj život naberie správny smer 

Chcel by som vidieť tvoje Ja ako sa tvári 
keď vie, že skončí v prachu 
keď nič nezmôže s pocitom strachu 
keď sa musí podať osudu a podľa neho žiť 

Obvykle chcem povedať niečo nemotou 
dať príučku ľuďom mojou samotou 
Teraz ako bod zlomu sociálneho žitia
dostala sa mi do rúk duša čistá 

Pred pádom ma brzdí pružnosť života 
kde srdce ukáže, tam spadne opona 
Tak ako rok začal, srdce sa natiahlo šírky 
moje cesty sa stretávajú do hmoty 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nemám nič vzácne, len srdce bijúce 
len s nim viem dať a robiť skutky dychberúce 
Chceš počuť tlkot srdca, tak sa započúvaj do rytmu viet 
keď raz na svete stratíš zmysel, niet už cesty späť 

Tomáš Fuček

Tomáš Fuček

Bloger 
  • Počet článkov:  65
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajný človek plný radosti aj starosti, kt hládá farby v tomto čiernobielom svete Zoznam autorových rubrík:  básne s myšlienkovým pochodomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu