reklama

Príbeh môjho bytia

Keď od vlastnej mamy dostnanete, vynadané nemiesto podpory, dostnenete zo seba aj takéto nálady.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Každý túži po dokonalosti
po úspechu, prachoch a vzdelanosti
ale niekto má aj iné ciele
tie však, pre tieto Tatry ostanú navždy skryté

Každá matka chce úspešného potomka
aby sa učil, nepil, a bol domka
Milá Pani, ja mám sny!
Podpor ma alebo uhni!

Drzé?Škaredé?Zlé odo mňa?
No čo ja, dostávam teraz od teba?
chcem zmenu, chcem vlstný čas
chcem sa popáliť, nežiť už vo svete falošných krás
chcem život, no teraz prežívam
milujem ťa, no srdcom už inde bývam!

Tomáš Fuček

Tomáš Fuček

Bloger 
  • Počet článkov:  65
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajný človek plný radosti aj starosti, kt hládá farby v tomto čiernobielom svete Zoznam autorových rubrík:  básne s myšlienkovým pochodomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu