reklama

Cesta

Cestovanie ma veľké čaro, spoznávate nových ľudí, nové veci, kraje, krásy... ale aj... viac v mojej básni.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Každá cesta je tak ťažká

samota, už len v ruke fľaša

a dielo dokonané.

Je vari moje myslenie zvhrlé?

Každá cesta je plná nástrah

je to pád a tebe zlyháva padák.

Dopadneš na zem čo sa volá domov

no tvoje všetko tam nebýva s tebov.

Každá cesta je hrdinský čin.

Bože, prečo ma trestáš tým?

Je vari pravda väčšia bolesť ako lož?

život sa dá zahodiť, no skončí v pekle a nie v koši...

Mňa to nemôže zložiť!

Každá cesta je čas strávený a...

je dlhý,nezaživný a...

A je prosto zabitý.

Som vrah, zabíjam čas,

má to ale jeden kaz.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nie som jediný čo tak činí.

Som vrah no som bez viny!

Každá cesta je návrh vraždy

je jednoduchá: Seď! Mlč!, to zvládne každý

po pokuse, či úspešnom čine

Budete žiť v mojom životnom štýle

Tomáš Fuček

Tomáš Fuček

Bloger 
  • Počet článkov:  65
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajný človek plný radosti aj starosti, kt hládá farby v tomto čiernobielom svete Zoznam autorových rubrík:  básne s myšlienkovým pochodomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu