reklama

Pride za Posun

Krátky príbeh stagnacie človeka, takto to vidím ja. Takto sa cítim, stagnujem, nehýbem sa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Sedím pred dverami v župane
čakám kedy ma niečo napadne
Čakám dokým sa stane zo mňa hviezda .
Sedím, no za dverami na mňa život hvízda.

Sedím na červenom koberci
nikde však letí
Čakám kedy vzlietne, no sedím na zemi
ku hviezdam však neletí.

Sedím, ležím, telo aj tak silu nemá
som pred dverami, stelesnená nuda.
Otváram dvere opatrne, lúče prenikajú
nezáleží na pohlaví, ak sa ľudia radi majú.

Kráčam po červenom koberci
už cítim ten správny pocit.
Zodpovednosť, láska, úcta, no aj úspech
mojim víťazstvom je poraziť všadeprítomný hriech.

Tomáš Fuček

Tomáš Fuček

Bloger 
  • Počet článkov:  65
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajný človek plný radosti aj starosti, kt hládá farby v tomto čiernobielom svete Zoznam autorových rubrík:  básne s myšlienkovým pochodomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu