reklama

Hra na skrývačku

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zakývam , lúčim a smutim

potom sa skryjem a žijem.

Taky som už ja.

Lenže čo sa skryje, to sa aj stratí

nechcem zmiznúť, veď som mladý.

Ešte chvíľu môžem takto žiť

stále sa tváriť ako skryté nič.

Ak chcem, tak ma svet nenájde

nechcem to, preto dávam indície.

Chodím za rúškom tajomstva

Čakám v úkryte, dokým príde vhodná doba.

Bez vetra sa ani lístok nepohne

bez lásky by som sa cítil zle

bez útechy by som bol len smútok

bez vektoru života by som bol bod.

Na zemi sa zamknem, dám zbohom

Stanem sa zlým. Stanem sa certovym rohom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keby kľúča nebolo, bol by som vo väzení.

Mojim kľúčom si láska ty!

Tomáš Fuček

Tomáš Fuček

Bloger 
  • Počet článkov:  65
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajný človek plný radosti aj starosti, kt hládá farby v tomto čiernobielom svete Zoznam autorových rubrík:  básne s myšlienkovým pochodomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu