reklama

Ja na rozprávkových koľajniciach

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Trčím na dvoch súbežných cestách .
Vŕtaš mi TY v myšlienkach.
Posúvam sa ďalej no voči životu stojím,
čo so mnou bude,ja sa bojím.

Moje JA sa bráni pomysleniu na samotu.
Prečo nemôžem ti teraz do očí vyznať lásku?
Liečim dušu slovami,
a oči zas fotkami.
Liečiš ma ty bozkami,
a pocity úprimnými dotykmi.

Mojim pokladom si ty,
mojim duševným jedlom sú pocity.
Mojim liekom je tvoj úsmev,
mojim jedom je faloš a hnev.

Kde bolo, tam je strach.
Tam bolo, bol klamný mrak.
Za siedmimi horami, je láska živá,
za siedmimi dolinami ,je svet kde nikomu nič nechýba

Tomáš Fuček

Tomáš Fuček

Bloger 
  • Počet článkov:  65
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajný človek plný radosti aj starosti, kt hládá farby v tomto čiernobielom svete Zoznam autorových rubrík:  básne s myšlienkovým pochodomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu