reklama

Všetko to ubieha

Do Bratislavy ako prekvapenie potom obratom domov prespať aby som na druhy deň mohol ísť znovu do Bratislavy, láska dokáže divy, aj po 2rokoch krásneho vzťahu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ubieha cesta, ktorá asi neskočí,
pozrime sa pravde do očí.
Ešte pár rokov minimálne však štyri,
aby som sa zbavil vysokoškolskej ženy.

Ubieha diaľka s vetrom o preteky,
stúpa tlak aj hladina rieky.
Rieka stúpať neprestane ,až sa von vyleje,
vtedy moje srdce zaplní úzkosť ,so štipkou nádeje.
Nadeje na lepší život bez lží,
tak o niekoľko rokov sa mrak vyprší.

Ubieha trať, mihajú sa trakčne stĺpy,
držia ma nad hladinou vážnej poruchy.
Ubieha cesta a návestidlo do diaľky červeno svieti,
rozhodni sa kam sa poberú tvoje myšlienky.
Ubieha štreka a vlak mi v Bratislave stojí,
no o deň zas Žiline moje srdce patrí.
Ubieha hobby a okolnosti stagnujú,
je pocta byť básnikom bez dojemného príbehu.

Tomáš Fuček

Tomáš Fuček

Bloger 
  • Počet článkov:  65
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajný človek plný radosti aj starosti, kt hládá farby v tomto čiernobielom svete Zoznam autorových rubrík:  básne s myšlienkovým pochodomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu