reklama

Opačne to ide tiež

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zvonka čierny vo vnútri farebný,
som neobyčajný, šťastný aj spokojný.
Hľadám cestu ktorou sa mám dať,
neostáva mi nič iné ako vozy na oblohe rátať.
Nesiem na ramenach ťarchu a aj šťastie,
nenávisť, krutosť no aj láska a stále plný vášne.
Bez toho aby som klesol, nemohol by som stúpať.
Neostava mi nič iné , len nad chybami rukou mávať.
Nad prekážkou postaviť most v pote tváre,
Žiť za úsmev a platiť dane.


Je pekne prežívať, krajšie je však žiť,
je umenie básniť no náročne nájsť ten správny rým.
Je duša, čo ma robí človekom,
je však aj zloba, čo ma robí netvorom.
Je láska, ktorá mi nasadí putá,
je však aj blázon, ktorého až kazajka spúta.

Tomáš Fuček

Tomáš Fuček

Bloger 
  • Počet článkov:  65
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajný človek plný radosti aj starosti, kt hládá farby v tomto čiernobielom svete Zoznam autorových rubrík:  básne s myšlienkovým pochodomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu