reklama

Dole vodou samých hriechov

Zažívam dni kedy je každá hodina iná, rozhodnutia a pocit viny každú minútu ovplyvňuje moje skutky. Je ťažké takto žiť, ale vždy si môžem povedať: Môže byť aj horšie!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tak ako dážď padá na zem kolmo dolu
tak ako život je najlepšou školou
tak aj ja budem postupovať s dobou

Počul som o skúške, ktorá sa dá vykonať dvoma spôsobmi
jeden je zlý a druhý ti dá na srdce okovy
Som v potrebe zmeniť svet, zmeniť zmýšľanie spoločnosti
sme si rovný, či si lesba, otec alebo matka v domácnosti

To čo chcem je originál ako otlačok prsta
mojim zdrojom pochopenia bude úcta
mojou krásou bude nebo modrasté
mojim nepriateľom skutky otrasné
mojim protivníkom budú predsudky ľudí
mojim víťaztvom bude pocit Božskej chuti
mojim cieľom je sa zaradiť na hviezdnu oblohu
dovtedy však nezatiahnem pred svetom oponu

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hľadam nádych života, ten však neprichádza
moju víziu realita poráža
Ja verím, že ešte jedna nádej sa skrýva
bojovať dokým pominie aj posledná krivda

Tak ako možem bojovať s cudzou osobou v boji
tak môžem byť ovládaný láskou pri milovaní
Izby už ztíchli ,večný pokoj v duši zmierených
Som kto som, a patrím medzi tým bojovných
Zabiť, zniesť zo sveta, uložiť HRIECH k večnému spánku
potom budem víťaztvo dobra oslavovať v čerstvom vánku.
Bez ostychu, bez náznaku viny
raz a navždy, zbaviť sa tej špiny!

Tomáš Fuček

Tomáš Fuček

Bloger 
  • Počet článkov:  65
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajný človek plný radosti aj starosti, kt hládá farby v tomto čiernobielom svete Zoznam autorových rubrík:  básne s myšlienkovým pochodomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu