reklama

Hodina pravdy

Nezalievajte instantné klamstvá lebo nabotnajú do obľúbených rozmerov a potom to bude bolieť. Radšej krutú pravdu ako lož... Mám 22 a už to viem, nečakajte ako ja 22 rokov dokým som to zistil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ja už nechcem byť tým duchom v sále
kde ticho je mojou rečou 
Tam kde hrdina sa určuje mečom 
takého sveta už niet 

Učil som sa žiť život na polovice 
no inak to chcelo Božie srdce 
Taký, aký som mal byť a aká je realita 
každá odlišnosť ma vzďaľuje od ideálu bytia

Všetky tie pády za moje hranice 
vrátiť čas duša chce 
Možno si ma poznala, teraz však skutočne 
Bolelo to dlho, no teraz stojím na nohách pevne
Teraz je mi ľahšie, vrátila si mi chuť bojovať 
Navždy ti budem ďakovať 

Tomáš Fuček

Tomáš Fuček

Bloger 
  • Počet článkov:  65
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajný človek plný radosti aj starosti, kt hládá farby v tomto čiernobielom svete Zoznam autorových rubrík:  básne s myšlienkovým pochodomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu